неделя, 26 август 2007 г.

Arthur and the Minimoys (Старо инфо)


Хамбург-никакви крещящи изпълнения,никакви диви беснеения на сцената-съвсем спокоино и концентрирано Бил (17) трябва сега да застане зад микрофона.
Вокалът на групата "Токио Хотел" озв
очава в новия русуван мултиплитициран филм "Артур и Минимоисите" главния герои,дребничкия Артур.
Героят на скъпия 66 милиона филм на режисиора звезда Луц Бессон,дори прилича на певецът."Това беше първото,което ми доиде на ум.Кои друг да го озвочава ако не аз" - разказва Бил.Струва ли му се необичаината задача трудна?

Бил:"Трудни са емоциите,които човек трябва да изразява в репликите,като викане и смях.Радвам се,че според сценария още няма да се налага да плача."

Луц Бессон работи 5 години над превръщането във филм на написаната лично от него Фентъзи-история (кинопремиера-25.януари)



На англииски Мадона,Деивид Бовие и рапърът Снооп Дог заемат гласовете си на героите.За немската версия в озвучителното студио заедно с Бил ще застане и Нена.


Бил:"На нея се задвах адски много,аз съм голям фен на Нена,откакто бях на 6.Имам
всичките и албуми."

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница

MySpace Layouts

Myspace Layouts at Pimp-My-Profile.com / Tokio Hotel - Image Hosting