неделя, 26 август 2007 г.

Бил има ново тату !






Бил има ново тату !
Той даде интервю пред Браво :Той го направи отново. Една година след звездата на корема му, вокалистът на Токио Хотел Бил има нова татуировка. Там пише “Freiheit 89”. Каква е тайната на написаното? БРАВО попита.....
БРАВО: Какво означава Freiheit 89 ?
Бил:На 1 септември 1989 год. сме родени Том и аз. Това означава, че скоро ще навършим 18. ние очакваме това отдавна. След това ставаш наистина свободен.
БРАВО:Какво имаш в предвид?
Бил:В Германия ставаш пълнолетен на 18. Това означава, че най-накрая вече ще мога да шофирам и да пия алкохол. Това е просто свобода за мен. Няма да слушам другите хора повече и ще мога да правя каквото си поискам.
БРАВО:И защо тази татуировка?
Бил:Това е подарък за рождения ми ден – изненада! (смее се)
БРАВО:Не боли ли?
Бил:Да, много! Наистина беше странно последния път, когато ми сложиха този опияняваш крем – но, не може да се използва и този път. Кремът отваря порите и това, което има не може да се зацапа. Не боли толкова много колкото Токио Хотел логото на вратът ми. Тогава беше по интензивно.
БРАВО:Звучи, сякаш ти харесва и си правиш татуировка въпреки че боли.....
Бил:Да, наистина е супер. Бях много нервен обаче. Новата татуировка винаги е много вълнуваща!
БРАВО: Със звездата ти имаше проблем с майка си, дали ще го приеме зле и този път?
Бил:Не, след 10 дни ще стана на 18. Както и да е, тя смята че ще е добре. Това е просто свободата за която говоря.
БРАВО:През 1989 пада стената, която разделя Германия. Татуировката ти има ли политическо значение?
Бил:Не, няма нищо общо с това. След като татуировката беше направена посочиха това, но когато стената е паднала аз вече съм бил роден – знам само че Германия е станала една страна.
БРАВО:Каква ще бъде следващата ти татуировка?
Бил:Не знам, но искам да си направя още. И те винаги ще имат някакво значение. Безсмислената снимка е нищо за мен. но не се тревожете, аз няма да си татуирам цялото тяло или нещо такова. Някои места са ограничени. Никога няма да си татуирам... знаете какво. (смее се)
БРАВО:Ами Том, той не харесва ли татуировките?
Бил:Не, той не прави неща като тези, но беше там когато си я правех. Беше наистина напрегнат. (смее се)
БРАВО:Татуировка – близнак, това ще бъде нещо за вас?
Бил:Аз предложих същото, но Том не искаше. Той смята, че ние сме свързани достатъчно вече.
БРАВО:Какво планувате за 18-я си рожден ден?
Бил:Не сме планирали нищо, наистина. Но със сигурност ще бъде нещо голямо с родителите и приятелите ни, ще видим.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница

MySpace Layouts

Myspace Layouts at Pimp-My-Profile.com / Tokio Hotel - Image Hosting